Close Panel

Az a véleményem, hogy a egy számhoz, vagy produceri munkához hozzáadott értékek között egyensúly kell legyen valahol a zenélés, a mintavételezés, és a hangkép között. Már feltéve, ha fogyaszthatót akar az alkotó létrehozni. Bármelyik kerül előtérbe, már más lesz belőle – ha a zenei hozzáértés van elől, akkor fúziós jazz a vége, vagy valami elborult progresszív dolog. Ha a sampling van elöl, akkor az eredetiség hiánya jelenhet meg vádként, még akkor is, ha rengeteg kreativitás kell egy csak zenei hangmintákból összeállított új zene létrehozásához (lásd: Prodigy). Ha pedig a hangkép a lényeg, az amolyan hangmérnököknek szóló tetszelgés, vagy sound installation, egy lassú, ismétlődő elemeket nem tartalmazó, 7-10-15 perces opusz gyönyörű vonós meg ütős hangokkal örömöt okoz a fülnek, mert szépen szól, de önmagában nem elég fogyasztható. Én egyikben sem vagyok elég erős, éppen ezért gondolom azt, hogy egyensúlyban kell legyenek, mert annyira értek mindegyikhez, hogy egyharmadát kitegye a számoknak. Ezért most elhagytam az egyakkordos megfejtéseket, és megnéztem, mi történik, ha visszalapozok a 4-5 szólamú jazzes akkordokhoz, és megnézem, vajon mi keresnivalója van egy hosszabb akkordmenetnek egy hiphop beatben.

A 59 Years on Field arra utal, hogy idén 59 éves a 59FIFTY formájú sapka, és az egyik Boston sapkámon díszeleg egy erre emlékeztető plecsni.

VN:F [1.9.5_1105]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Hasonló zenék:

 

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>